report

03.prosinca 2007

Plan B site

Evo ga, konačno online ;) Za razliku od tiskanog izdanja koje je spektakl dizajna i totalna raskoš, s webom smo išli na minimalizam, bez previše detalja, jednostavno, pregledno i čisto. Misao vodilja bili su dijelom news siteovi nove generacije, ono, Time, Newsweek i slični, koji su meni zakon a Ratku i Mladenu (našim dizajnerima) totalno lame ;) No o ukusima...  Kažu da se to odnosilo na prethodnu radnu verziju sitea :) a ne na ovu! Mislim da sam dospio na njihovu blackbookhate listu.

Kako u dizajnu, tako smo i u rubrikama išli na minimalističkiji pristup pa ih je tek nekolicina - 2.0, Pop kultura, Geek i 24/7. Dodatne su rubrike Blog, Magazin (sa svim brojevima, stari novi bla) i Pretplata (što je zapravo web trgovina). Iako sam uživao ponovo se igrajući s HTML-om, drago mi je da imamo pošten site, dugo nam je trebalo da se odradi, bilo je tu niz prepreka, baš nas nije išlo jedno vrijeme. Još je sve u testnoj fazi pa ako naletite na kakav bug ili nešto slično (tipa sve se sruši) dojavite. Početi ćemo puniti to lagano; još detalja oko sitea, ako bude potrebno, kad nađem vremena,,,

Site je odradio Tomo i njegov Origami studio, ispod minimalističke se površine krije Butler CMS.

hr.digg|prijavi

Komentari

  1. : Dado - 03.12.2007. 02:33
    Fino to izgleda sad. :-)
  2. : MasterMind - 03.12.2007. 08:15
    Najs.
    Ništa manje nismo niti očekivali :) Sviđa mi se ta čistoća i preglednost - ne treba napraviti zbrku da bi se pokazalo "ja znam". Profi.
    Tri puta (najmanje) hura i za Tomu :)
  3. : Pedja - 03.12.2007. 08:22
    Odlično izgleda.. ;)
  4. : ivana - 03.12.2007. 09:19
    es bonito.........!felicitaciones!
  5. : borja - 03.12.2007. 10:44
    u odnosu na stari je stoljeće naprijed, mislim onaj prvi sam ja u dreamweaveru složio za deset minuta :) pregledno i čisto, to je i meni zakon
  6. : linus.broj.dva - 03.12.2007. 11:25
    Jako lijepo, simpatično, nenametljivo. Sviđa mi se što bijela boja dominira i što je sve dosta brzo.

    Sitnica - ako bi se moglo napraviti da se search polje "isprazni" klikom na isto. Štosno, a lako za napraviti, IMHO.
  7. : borja - 03.12.2007. 11:33
    proslijedit cu ideju...tnx
  8. : niksy - 03.12.2007. 12:07
    Najsss :D
  9. : tomo - 03.12.2007. 12:10
    Hvala svima. :)

    Linus, u kojem browseru gledaš sajt? To je složeno već da radi na search polju...
  10. : Nebojša - 03.12.2007. 15:13
    Ovaj, da, sajt je toootalno u mom stilu :) Bijelo, pregledno, direktno, jednostavno..

    :) Kad će teaser za novi broj? :)
  11. : borja - 03.12.2007. 15:48
    ovih dana teaser...
  12. : mejs - 03.12.2007. 23:32
    bas je lijep :))) simpa anketa ;)
  13. : nikola - 04.12.2007. 09:14
    odlican, jedino header mi bas nije sjeo ...
  14. : danijel - 04.12.2007. 20:05
    a koliko košta taj butler? :)
  15. : borja - 04.12.2007. 20:45
    ovisi o siteu, pretpostavljam
  16. : Shirk - 05.12.2007. 01:44
    Mogli ste to i brže kada je web samo varijacija na pcchip.hr...
  17. : micko - 05.12.2007. 11:29
    stvarno, sad kad pogledam bolje gotovo doslovni preslik pcchip.hr-a... jbg borja čemu to?? a još da je taj pcchip čemu pa bi i bilo shvatljivo...
  18. : borja - 05.12.2007. 12:13
    nema veze site s pcchipom osim što se za oba može reći da su pregledni i čisti
  19. : tomo - 05.12.2007. 12:59
    @Shirk;

    Ljudi nemojte pričat gluposti, nemaju veze jedan s drugim. Butler je kompletno prekodiran, imamo i web shop, masu dodatnih funkcionalnosti, pola toga radi drugačije.

    Ili je slično to što oba sajta imaju vijesti po kategorijama, i pregled sadržaja magazina?

    svašta.
  20. : danijel - 05.12.2007. 13:42
    pa svejedno je vrlo slično :)
  21. : borja - 05.12.2007. 13:48
    puknut ćemo u sredinu neku kocku da razbije to :) ili moju sliku, hm...
  22. : damir - 05.12.2007. 14:47
    PLAN B site - CSS
    body - font: 62.5% verdana, arial

    PC CHIP site - CSS
    body - font: 62.5% verdana, arial

    Ne, opce nije slicno :) . Cak je i boja teksta ista. Jos na bijeloj pozadini. Tomo, govori se o izgledu, ne funkcijama. Mozda Plan B ima masu dodatnih funkcija kao si napomenuo, ali ne odaje se dojmu da si preslozio PC Chip site (opet govorim o izgledu). Kad ce nasim web dizajnerima doci do glave da web 2.0 site ima i drugih mogucnosti puno boljih od Wordpressa. Pogledajte si malo kako izgledaju web 2.0 site-ovi vani. Nije nuzno da svi budu na bijeloj pozadini i pisani istim fontom. Naravno, site mora biti funkcionalan i brz, ali znamo da se danas web dizajneri vise ne mogu vaditi na foru sporih internet veza. Gledajuci izgled magazina, ocekivao sam puno puno vise, ljepse i nabrijanije, pogotovo bez ariala i verdane koji vec svima idu na zivce. Ovo je samo jos jedna wordpress kopija. Time gore sto je vec primjenjena na PC Chip site-u. Treba puno vise truda od preslagivanja starih rjesenja i par grafika u headeru. Ne kuzim ni point slika vezanih uz tekstove. Nemaju veze s mozgom. Svi mi imamo pristup SXC.hu i te fotke smo vidjeli vec sto puta. Pisete o "Rastu internet oglasavanja" a pored toga stoji slika djece koje se drze za ruke. Sto ce vam opce te slike? Bolje imati tekstove bez slika nego ajmo ubaciti nesto da ne ostane prazno.

    Ne zelim dalje duljiti da ne ispadnem totalni hejter, ja kupujem svaki broj "Plana B", toliko mi se svidio da sam vam poslalo i mail odusevljenja, prelijepi magazin koji je zasluzio i web site u tom rangu, a ovo je totalno razocaranje. Neka mi netko napise samo jedan dobar razlog zasto bi ponovo posjetio ovaj site (izgled? tekstovi? 2.0? anketa?)...

    Ljudi, probudite se, mozete vi i puno puno bolje o ovoga!
  23. : borja - 05.12.2007. 16:17
    damir, stvarno si si dao truda ;) ne mislim ja da si hejter mi jer kritike rado čitamo i ako imaju smisla uvažavamo

    slike - s time se ne slažem, jer nemamo budžet da platimo fotografa koji će za svaku web vijest slikati novu fotku, one će biti s sxc, creative commons i stockovi koje već plaćamo

    ja bi najradije da smo kao newsweek ;) koji mi je prekrasan, ali nemamo sadržajno kapacitet biti takvi

    za sada, site je podrška magazinu, kroz neko vrijeme kad posložimo ekipu za web biti će zaseban sektor

    moraš ipak priznati da je bolji od prve verzije ;)
  24. : tomo - 05.12.2007. 18:42
    Sve 5 Damire, ovako sa nekim argumentima možemo raspravljat.

    Daklem, font koji koristim koristim na gotovo svim sajtovima koje radim. Za to postoji razlog, a to su različite platforme sa kojih ljudi dolaze na sajt. Ovo je de-facto standard web dizajna, i alternativa mu je samo kombinacija Georgia-Times.
    Sans-serif, koji češće koristim je bolji i lakši za čitanje. Možda nisi primjetio, ali na pchipu postoji i drugih fontova.

    Žao mi je što se tebi sajt ne sviđa, ali to ne znači da nije dobar, samo da nije po tvom ukusu.

    Vidim da si čuo za web 2.0, al te molim da mi kažeš koji su to web 2.0 sajtovi sa šarenim podlogama. Ja ću tebi navesti primjere najuspješnijih, koji su pokrenuli cijelu lavinu user-generated sadržaja i web2.0 priča: flickr i youtbe.

    Da ne bi bilo da si nisam i ja dao truda :), brzina veze nema nikakvog upliva u dizajn, bar što se mene tiče. Radili smo ovakav, čist i pregledan sajt jer nam je tako ljepši... :)))

    Al hvala na kritici svakako.
  25. : danijel - 05.12.2007. 19:06
    @damir: što imaš protiv verdane i ariala

    @borja: sredi ove gluposti:
    http://www.planb.com.hr/app/webroot/img/
    http://www.planb.com.h r/app/webroot/js/
    http://www.planb.com.hr/app/webroot/css/
    ----
    mislim da to ne bi trebalo biti napravljeno tako da svatko može pristupiti tim folderima :)
  26. : darko - 05.12.2007. 19:11
    dečki, magazin je super imam tu zadnji broj pred sobom, ali sajt zaista šepa... zašto ste mjenjali dizajnera?
    I kakve vaš sajt ima veze s webom 2.0 (šta to uopće znači?)? Kako flikr i yutub ulaze u tu priču? pa to su servisi.
    Sajt ne može ni svjeću držati tiskanom izdanju i prilično je razočarenje. Nemaštovito i prilično šturo. newsweek jedostavno bolje izgleda, nema to veze sa sadržajem, ali ne kužim zašto bi vi takav sajt radili kada vam magazin tako dobro izgleda - pa tako trebate napraviti veb!

    nevermajnd, volim tiskano izdanje i sigurno ću ga kupovati a dajte poradite i na webu, pliz!
  27. : damir - 05.12.2007. 19:22
    Neka mi sad svi napisu da sam old school, ali Borja, meni je prva verzija po izgledu bila puno bolja i orginalnija. Da ste ostavili takav dizajn i sve funkcije novog sitea, bilo bi sigurno bolje od ovoga. Trebali bi jednom napisati clanak u magazinu o dizajnu starih i novih 2.0 siteova. Danas kad imamo 2.0 svi briju na funkcionalnost i sadrzaj pa svima siteovi izgledaju isto. To je ok kad se radi o portalima i slicnim stvarima, ali vi ste dizajnersko nabrijan magazin, a ovaj web izgleda kao da nije dio vas. Ako gledam sebe, a mislim da dosta ekipe tako brije, ja kupujem Plan B radi izgleda i to je magazin kojeg cu cuvati i ponovo prelistati za dve/tri godine, kao sto cuvam sve brojeve Arkzina i Godina Novih. Ufurali ste nesto novo na trziste i razbili monotoniju dosadnih jednolicnih magazina. Mislio sam da ce se to dogoditi i s webom, muka mi je od 2.0 templatova. Ako vec igrate na kartu da zelite biti drugaciji od drugih, sto ste s magazinom i uspjeli postici, onda brijem da je bolje nemati web site i koncentrirati se na tisak, nego zauzeti sva polja i imati polovican proizvod.
  28. : borja - 05.12.2007. 19:34
    darko, dizajn magazina radi kioskstudio, a web je radio origami, dakle drugi ljudi.

    damir, prvu verziju ja složio u notepadu ;) Što se weba tiče, ja sam htio minimalizam bez previše dizajnerske raskoši kakve imamo u magazinu. Ne mogu se nikako složiti da je plan b site polovičan proizvod, kakav je pokazati će vrijeme, a na to neće utjecati dizajn nego sadržaj.

    baš sam razmišljao o ovoj našoj raspravi kad sam išao doma i sjetio se ovog (borja.org) sitea koji radim od 1999. godine. I bio je svakakav, ali nije postao relativno dobro posjećen zbog dizajna nego zbog tekstova, sadržaja. Tako će i Plan B site vremeno rasti, mijenjati se razvijati. Znam da se tebi to možda ne čini tako, ali tek smo krenuli :)
  29. : danijel - 05.12.2007. 19:49
    @borja: zašto jednostavno planb site niste mogli dizajnirati minimalistički, ali drugačije, kao što je ova stranica (borja.org) :) - minimalistička, a predivna za oči
  30. : borja - 05.12.2007. 19:54
    pa borja.org nije minimalistički ;)
  31. : danijel - 05.12.2007. 19:58
    Ako pod minimalistički smatraš bijelu podlogu i dvije sive crte...

    Meni je ovo minimalistički, a možeš pogledati www.net.hr - to nije minimalistički ;)
  32. : darko - 05.12.2007. 20:06
    @borja - pa onda ti je kiosk trebao dizajnirati i site i problema nema :)
  33. : borja - 05.12.2007. 20:12
    darko, pa ni sad nema problema ;)
  34. : damir - 06.12.2007. 10:04
    Borja, kako nemas problem? Pa poveli smo ovu raspravu jer je Plan B site = PC Chip site. A sad cu ti objasniti osnovni problem. U pitanju je brand. Koliko vidim po vasim planovima koje ste napravili do sada i sto planirate za buducnost vi od Plana B zelite napraviti brand. Osnova nekoga branda je isti izgled(dizajn) za sve medije. Znaci prvo ste krenuli s magazinom, definirali ste njegov izgled i postavili pravila, napravili ste teaser reklamu za TV koju ste postavili i na You Tube i slali mailom, sto je napredni i nov potez na hr trzistu (napokon da se netko kod nas toga sjetio) i time zaokruzili pricu oko brenda jer je TV reklama pratila dizajn magazina. I onda pojava novog sitea kao trn u oko jer nema veze s ostatkom. Ne znam tko je radio TV reklamu, ali zasto onda ona nije bila minimalisticka na bijeloj podlozi sa natpisima? Zato jer prati dizajn magazina, sto je i logicno. Takav je trebao biti i novi web. Ako se drzis neke price, onda je moras isfurati do kraja jer u suprotnom dobivas polovican proizvod. I ostavljas dojam da imas web samo zato jer je danas nezamislivo nemati web site. Usporedi siteove nekih magazina i njihovih web siteova. Svaki site prati pricu magazina, pa tako bi trebalo biti i s Planom B.

    Tomo, mozda nemas neki fenomenalni izbor fontova zbog standarda, ali sa standarnim fontovima mozes napraviti mastovit site da koristis samo tipografiju na jednobojnoj pozadini. Ljudi su napravili cuda samo sa slovima. Mozes birati velicinu fonta u tocnim pixelima, prorede, razmake izmedju slova, boje. Imas bezbroj mogucnosti. Nije mi trebalo puno da skuzim da si ti autor i dvanula.com site-a. Na sva tri site-a koje si radio imas isti font i velicinu za body text i time ispadas dosadan i nemastovit jer ti svi site-vi na kraju izgledaju isto ili da se ljepse izrazim, preslozeno s lijeva na desno. A ako hoces bas primjere mastovitih 2.0 siteova bez bijele pozine, ajmo bliske, treba pogledati radove Web Burze koja je radila i ovaj Borjin ili Kiosk studija koji radi dizajn za Plan B (BTW Borja, svaka cast, ti si napravio najbolju kombinaciju za borja.org, spojio Burzu i Kiosk). Ukratko, Tomo, odlican si web programer, ali dizajner nisi.

    Danijel, slazem se s tobom 100%.
  35. : borja - 06.12.2007. 10:26
    Ja ne mislim da je Plan B= Pc Chip i zato kažem da problema nema, niti vidim neku veliku pobunu korisnika na tu temu :) Većina komentara na site su da je dobar, jedino si ti hejter ;))

    Ali razumijem potpuno što želiš reći i koje su ti zamjerke i mogu ti reći da ćemo u Planu B sigurno još raspravljati o tome. Nemoj sve na Tomu svaljivati i jedan i drugi site (i treći) sam smišljao ja :)

    i nemoj se uzrujavati oko toga, doći će i site na svoje :)
  36. : frend - 06.12.2007. 10:28
    možda je Borja namjerno složio site da vidi koliko će mu se ljudi kisi kisi as a koliko će mu reći što misli bez kisi kisi ...

    osnovna je pogreška tjerati programere da dizaniraju...ne treba puno dizajn elemenata da bi site bio dostojan tiskanog brata....ali očito je da nešto fali....tj da nečega nema a nekih fensi šmensi elemenata sa drugih sitova nam je ionako već pun kufer na tim istim sitovima...

    niš odo pisat sf priču ...neka Vas loše kritike ne bace u loš mod...dobri ste jako ali standard koji ste sami postavili tiskom /mora/treba bi biti bolji
  37. : borja - 06.12.2007. 10:33
    frend loool ;)) da to je bio tajni plan iza svega :)) Ne bježimo mi od kritika, za nulti broj Plana B dobili smo od prijatelja (koji su novinari zadnjih dvadesetak godina) listu gluposti koje smo napravili. Bilo je teško čitati ali smo na kraju sve popravili, čemu konkretna kritika i služi

    i ne baca nas to u loš mod, baš suprotno, znači da imamo publiku kojoj je stalo, a to mi je drago :) više me zadnji level u stalkeru iznervirao, nikako proći :)
  38. : Flapper Girl - 06.12.2007. 10:55
    Nadam se da će Borja neće ljutiti, ali slažem se s Damirom i njegovom tvrdnjom da u dizajnu treba biti dosljedan...( sorry)...
  39. : borja - 06.12.2007. 11:16
    što bi se ljutio ;) mi stvarno slušamo što čitatelji imaju za reći i dosta često uvažimo kritike ako imaju smisla, tako ćemo i ovu razmotriti. site je krenuo prije 3 dana, imamo vremena se baviti time
  40. : tomo - 06.12.2007. 14:06
    Damire,

    Ne znam od kud ti pada na pamet da ja nisam neki dizajner zato što koristim isti
    font na više sajtova. Nemoj zamjerit, ali očito je da ne znaš baš previše o web dizajnu kad mi sugeriraš da koristim fiksne veličine fontova. Šta ti misliš da ja radim web godinama a ne znam ništa o tipografiji? Lol.

    Da ne dužim, osobno se slažem sa kritikom da je web mogao/trebao ići više u stilu magazina, ali sam dobio zahtjev da bude čist i jednostavan. Takvog sam ga napravio. Dakle, hvala za kritiku, ali bi ju ipak trebao ograničiti na ono u što se razumiješ ....

    Možda se dogovorimo pa probamo dodati više vizualno zanimljivih elemenata na sajt, jelda Borja, pa da svi budu zadovoljni... :)
  41. : borja - 06.12.2007. 14:26
    web će rasti i razvijati se, kritike će biti uvažene i sve ćemo dovesti u red. samo treba vremena da sve posložimo, tako da, pomalo
  42. : majna - 06.12.2007. 16:45
    Meni je dizajn predobar, i ne vidim razloga da se mijenja. Damir bi mogao složiti dizajn u stilu magazina, pa nek se stavi stajl svičer za ekipu koja obožava 35 boja i 17 frfnji zafrštuljenih oblika koji krase i magazin. I svi sretni :)
  43. : borja - 06.12.2007. 16:50
    dobro, dizajn je uvijek stvar ukusa, svi volimo nešto drugo
  44. : Lana - 07.12.2007. 08:26
    Moram najiskrenije priznati da sam poprilično razočarana webom, posebice ukoliko se uzme u obzir kvaliteta magazina koja je vrhunska. Htjeli, ne htjeli, moram se složiti s već gore spomenutim, da je PLANB site vizualno gotovo istovjetan PCchipu i to je očigledno. Slažem se da je preglednost i čistoća dizajna vrlo bitna stvar i da na webu ne treba toliko teške grafike, ali tko kaže da se jednostavnost i preglednost nemože ukomponirati u lijep i atraktivan dizajn? Pa Borja, upravo ovaj tvoj web je jako dobar primjer za to! Nadala sam se i da će i web pružiti barem sličan odmak u pogledu dosizanja vrhunskih svjetskih standarda kod nas u HR kao što je to učinjeno s časopisom koji je zasigurno jedan od najkvalitetnijih u nas i na tome vam svaka čast, dok je web u najmanju ruku loš i sigurna sam da nisam jedina koja tako misli. Stvarno se nadam da ćete tu nešto radikalno mijenjati...
  45. : borja - 07.12.2007. 09:46
    lana, jucer je na tajnoj lokaciji odrzan sastanak upravnog odbora plana b na kojem se razgovaralo i o siteu! kako sam već napisao, plan b site će rasti i razvijati se, imamo neke druge stvari za riješiti, a onda će i to doći na red
  46. : Drasko - 07.12.2007. 10:09
    Ja ne znam zašto ste se neki ovdje povampirili i počeli pisati o nedosljednosti dizajna? Ja baš mislim da je dizajn primjeren sadržaju, moderan je, suvremen, ima odličnu arhitekturu informacija i puno mi je ugodnije to gledati nego čitati PLANB. Ja se možda ne spadam u ciljanu skupinu čitaoca PLANB, ali mi prije dizajn tiskanog izdanja izgleda pretenciozan, nego što mi možda iz marketinških razloga smeta nedosljedno pozicioniranje na liniji tiskano izdanje - web, o čemu neki ovdje pišu.
    Dakle, sad će me fanovi pojesti, ali ja ne mislim, kao #Lana, da je kvaliteta magazina VRHUNSKA. (osim što ima stvarno vrhunsko ime, ali sadržaj mi ne nudi plan:b više mi nudi ružičaste naočale na plan:A, ali to su moji osobni problemi)
    Ne mislim da je dizajn isti kao PC-Chip. Ovaj od PLANB puno je organiziraniji, jednim pogledom lako je utvrditi sve, od naslova, do statistika korisnika, totalno fora je najava novog broja PLANB, i tako to. I da ne kažem, u duhu je najboljih web 2.0 stvari koje sam vidio na netu, tako da samo naprijed.
  47. : borja - 07.12.2007. 10:57
    za početak bi se svi trebalo složiti da je svaki dizajn stvar ukusa i da svima nama sviđa nekakav drugačiji stil, pa još jednom zaključiti kako su ukusi različiti ;)

    meni je dizajn važan i kad čitam neke magazine ili web, ali mi je sadržaj ipak na prvom mjestu
  48. : tomi - 07.12.2007. 13:41
    Meni je i jedno i drugo dobro, i web a pogotovo casopis. A sad, da se jedno od drugog razlikuje to je istina. A dal mi smeta sta se to razlikuje, pa meni bas i ne smeta. Barem ne za sada kad je sve još u počecima.
  49. : Goran - 07.12.2007. 23:44
    Borja, zasto .com.hr domena? Zasto ne .hr domena? :)

    I @ekipa, zanima me kaj vi mislite o .com.hr domenama - da li su manje vrijedne nego .hr domene - kakva je buducnost .com.hr domenama? (Jer ubrzo .hr domene idu na prodaju pa ce svaka fizicka osoba biti u mogucnosti kupiti istu).
  50. : borja - 08.12.2007. 10:35
    pa nije bila .hr slobodna i ja bi radije hr, ili com jos bolje ;)
  51. : danijel - 08.12.2007. 16:34
    sjetio sam se jedne cool domene: http://www.plan.be/ , ali je i ona nažalost zauzeta.

    šteta, mislim da bi baš bila cool
  52. : borja - 08.12.2007. 16:56
    ta bi bila odlicna ;)
  53. : Goran - 09.12.2007. 22:01
    Znas sto bi mozda bilo dobro...i kao ideja za planb...da provedete istrazivanje prepoznatljivosti .com.hr domene...jer dosta ljudi ni ne zna da ta domena uopce postoji...neki misle da jedino .com i .hr domene postoje...bas bi bilo zanimljivo provesti to istrazivanje... i vidjeti u kojem se smjeru ta domena razvija.

    Jer i ja osobno sam imao problema; kad kazem nekome 'upisi nesto.com.hr', taj netko upise nesto.com i pritisne enter -> E tu nastaje problem :)
  54. : borja - 09.12.2007. 22:23
    mislim da com.hr bas i nije na vrhu top liste po prepoznatljivosti, ali valjalo bi istraziti
  55. : evil(webdeveloper) - 15.12.2007. 18:20
    E jebiga ljudi...
    Ni meni se ne sviđa, ali ja sam ipak evil. Nekako je preprazno i vizualno nema razlike između 'jačine' vijesti, tako da sve izgledaju jednako važno, pogotovo po rubrikama gdje se uopće ne vidi razlika pa je plahtasto.

    Naslovnica kao ima jednu izdvojenu jaču, što je pak bolje. A izdvojene vijesti su smještene na dnu, bilo bi možda bolje da je u desno stupcu.

    eto na

Upišite komentar, ako baš želite...

Ime, email i komentar su obavezni. Hejterski komentari i spam biti će obrisani. Ako želite da vam nešto i odgovorim, to će se prije dogoditi ukoliko me konktaktirate na mail :)

CAPTCHA
U anti-spam kôd polje prepišite slijed znakova sa slike.